FANDOM

Saga de la Vil·la del Sol.png

La Saga de la Vil·la del Sol es la catorzena saga al manga i la quinzena al anime. Després de la gran victòria en els Grans Jocs Màgics, els mags de Fairy Tail han recuperat l'antic edifici del gremi i ara són més populars en Fiore. Aquesta popularitat els porta a rebre un gran nombre de missions ara, fent que els mags de Fairy Tail tinguin feina a fer. Un dia, un dels 10 Mags Sants, en Warrod Cken envia una petició a Natsu i Gray per a una missió especial. D'aquesta manera, l'Equip de Natsu s'embarcarà en l'aventura que fa a l'anomenat Poble del Sol.

Història Edit

Una nova missió Edit

Després dels Grans Jocs Màgics, els mags de Fairy Tail reben multitud de comandes, ja que la seva fama ha augmentat molt gràcies a la seva gran victòria. Les noies del gremi decideixen relaxar-se en els grans banys i comencen a parlar del ocupades que estan per la seva creixent fama. Lucy pregunta a Levy si ella no anava a anar a treballar, al que Levy respon que Jet i Droy han decidit treballar sols en aquesta ocasió. Mentrestant, en un lloc de la selva Jet i Droy han estat capturats per uns salvatges i li demanen a Gajeel ia Lily que els ajudin. De tornada als banys de Fairy Tail, la Lucy assenyala que Natsu i Gray també van anar a treballar junts, cridant l'atenció de Lisanna ja que no es pot creure que hagin anat sols a algun lloc. Llavors Cana s'acosta a Lucy i li pregunta de forma múrria si és cert que Natsu va agafar els seus pits, fent que Lucy s'avergonyeixi i comenci a maleir a Happy per haver-ho explicat. Lucy li diu a Cana que no és el que ella pensa i llavors Cana l'agafa dels pits demanant-li que la deixi a ella també. En aquest moment, Levy pregunta per Wendy a la qual no veu allà i Mirajane li diu que ella està treballant amb Erza per uns dolços molt estranys que donaven com a recompensa. Lisanna els diu que això és estrany ja que està veient amb els seus propis ulls a Erza al bany i assenyala cap a una noia amb un llarg cabell vermell. La noia s'aixeca i mostra el seu rostre, fent que les magues de Fairy Tail descobreixin que és la Flare Corona de Raven Tail.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori