FANDOM

4372789-1502485631-123 -.jpg

La Saga de l'any X791 es la dotzena saga de Fairy Tail al manga i la tretzena al anime. Han passat 7 anys des de la destrucció de l'Illa Tenrou i els mags que han buscat als seus companys desapareguts tot aquest temps, fan un últim intent per trobar-los com faran canviat les coses en aquests 7 anys?.

Història Edit

Set anys després Edit

Han passat set anys des de la destrucció de l'illa Tenrou, i en Romeo Conbolt mira fixament la mar. La Bisca i l'Alzack, casats, li diuen a Romeo que el seu treball està fet i que han de tornar al gremi, ja que no volen que Macau es preocupi pel seu fill. La Bisca tracta de consolar Romeo, però Alzack la deté, enmig de la frase frase. Al Gremi Fairy Tail, ara una petita taverna, Macau, el nou Mestre del Gremi, està enfadat perquè Romeo no ha arribat a casa encara. Wakaba, ara assessor de Macau, li diu que es calmi, acabant discutint entre tots dos. Max Alors, Warren Rocko i Nab Lazaro, es queixen de la falta d'ocupació, ja que el seu gremi és molt petit. Mentrestant, Laki Olietta es burla de Droy, qui ara està gras. Jet també insulta Droy, i li diu que fins Reedus ha baixat de pes. Reedus ho qüestiona dient que ell era prim, en primer lloc, de totes maneres. Quan Levy és esmentada, i algú crida sobre com ella mai va tornar, llavors tothom calla. En aquest moment, els membres de Twilight Ogre entren en el gremi i demanen el seu pagament per al mes. Un dels membres li recorda a Macau recorda com Fairy Tail ja no és el gremi més fort en Magnòlia, i com Twilight Ogre havia ajudat a Fairy Tail mantenir la seva taverna després que comencessin a desaparèixer. A continuació, patean a Macau a la cara. Just quan tothom està a punt de lluitar, Macau els crida que no. Els mags de Twilight Ogre abandonen el lloc després de destrossar tot, i adverteixen a Macao que estaran de tornada el proper mes.

Després de sortir, tothom es dóna compte d'una pintura de Makarov que havia caigut del quadern de dibuixos de Reedus. Es veuen totes les fotos del gremi, de fa set anys, tothom recorda aquell dia, i com Acnologia va destruir l'illa Tenrou. Macao s'aixeca i comença a plorar, dient com Romeo mai ha somrigut des d'aquest dia.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori