FANDOM

Jiemma.png

Jiemma (ジ エ ン マ, Jienma) va ser el mestre del que era el gremi més fort de Fiore, Sabertooth. Fins que va ser expulsat per la seva pròpia filla Minerva per ser considerat feble. Posteriorment per voluntat pròpia es converteix en un dimoni del gremi fosc Tàrtarus, sent considerat més fort que les Nou Portes del Dimoni.

Aparença Edit

En Jiemma és un home gran, molt musculós, que llueix una llarga i bruta barba, de color clar. Porta una túnica d'un color fosc, de les classes que només es va per sobre d'una espatlla i té un esquema de color clar a les vores exteriors. Porta una corona sobre el seu cap i uns quants centímetres més avall, al front, es troba la seva marca de gremi. També porta comptes molt grans al voltant del seu coll. Ell utilitza uns pantalons en color cafè, i usa un parell de sandàlies.

Jiemma nova aparença Dimoni.png

Quan és renascut com dimoni, es veu que la seva aparença canvia, especialment a la cara que es fa més noi i el seu cabell i barba acaba en puntes de la mateixa manera que les seves orelles la quals es tornen punxegudes, porta al seu coll un collaret amb diverses esferes gegantines, també manté un mantell lligat a la cintura al costat d'uns pantalons foscos i porta embenats en els seus braços, no utilitza calçat portant els seus peus al descobert, a més que ara s'ho veu mes musculós i posseeix un gran tatuatge negre que envolta el seu tors i la seva esquena amb la forma d'un sol en el seu pit que desencadena al voltant de la seva esquena diversos gravats.

Personalitat Edit

En Jiemma és molt estricte amb les seves creençes. Ell està convençut que Sabertooth és el gremi més fort de Fiore, i vol que segueixi sent així. Quan Yukino perd en la seva batalla dels Grans Jocs Màgics la va obligar a despullar-se, llevar-se la marca del gremi, i abandonar el gremi. També li importa molt que els seus subordinats compleixin amb les seves obligades expectatives ja que constantment crida a Yukino "inútil" quan aquesta va perdre. Tal és el mateix cas de Sting i Rogue, als quals va tractar fins i tot de manera violenta per haver perdut la batalla en el quart dia del torneig. Sembla importar-li molt que el seu gremi estigui ple de només persones poderoses, ja que al conèixer a Lector decidir atacar quan ell li mostra que porta la marca de Sabertooth en el seu cos, això per ser inservible per al seu gremi.

Història Edit

Saga dels Grans Jocs Màgics Edit

Navegació Edit

Sabertooth
Membres
Mestre: Sting Eucliffe  • Jiemma (abans; expulsat)
Mags: Rogue Cheney  • Orga Nanagear  • Rufus Lore  • Yukino Aguria  • Lector  • Frosch  • Dobengal  • Minerva Orlando (abans)
Equips
Dracs Bessons de Sabertooth: Sting Eucliffe  • Rogue Cheney  • Lector  • Frosch
Equip Sabertooth: Rogue Cheney  • Orga Nanagear  • Rufus Lore  • Minerva Orlando (reserva; abans)  • Yukino Aguria (abans)
Tartarus
Membres
Mestre: END
Membres: Silver  • Kyouka  • Jackal  • Tempesta  • Franmalth  • Sayla  • Keith  • Ezel  • Torafusa   Minerva Orlando  • Lamy  • Yakdoriga  • Crawford Seam (abans)
Equips
Nou Portes del Diable: Marde Guille  • Silver  • Kyouka  • Jackal  • Tempesta  • Franmalth  • Sayla  • Keith  • Ezel  • Torafusa
Altres
Localitzacions: Cub  • Edifici de Tartarus
Altres personatges: Zeref

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori