FANDOM

Ice Make es una màgia per crea gel i per fer diferents formes o armes d'atacas y defensa.
Pouoh

EncanterisEdit

Gray FullbusterEdit

  • Ice Make:Llança - Crea llançes de gel
  • Ice Make: Escut- Crea escuts de gel molt ùtil per defendarse degut a que pot protegir tot el cos.
  • Ice Make: Martell- Crea un martell de gel es facil de esquibar pero es molt poderos si et toca
  • Ice Make: Pis- Crea superfices per congelar les terres.
  • Ice Make:Flechas- Crea un arc de gel les felches van a molta potensia.
  • Ice Make:Destral de combat- Crea un destral de gel per al combat cos a cos i la llança girant al seu voltant.
  • Ice Make: Espasa- Crea una espasa. La més resistents a l'Espasa des que Què una normal.
  • Ice Make: Geyser- Crea llança des de terra una sèrie de gegants pilars de gel que pot ferir greument el rival.Es una de la mes poderosa-
  • Ice Make: Canó- Crea un gran canó gèlid que dispara una potent ràfega glacial.
  • Ice Make: Presó- Crea una presó de gel amb el qual pot tancar al seu oponent, la qual és bastant dura i difícil de trencar.
  • Ice Make: Rampart- Aquesta tècnica crea un enorme i massís mur de gel que atura el trajecte dels oponents.
  • Ice Make: Escala- Crea una escala de gel en l'aire per arribar a llocs inaccessibles.
  • Ice Make: Deslizadero- Variant de la tècnica anterior, només que aquesta vegada crea un tobogan lliscant de gel per baixar.
  • Ice Make: Ninot- Crea una còpia de si mateix composta de gel.
  • Ice Make: Saucer- Crea uns punys de gel que surten de sòl i impacten amb força en l'oponent.
  • Ice Make: Fishnet- Crea un disc giratori de gel que és llançat a gran velocitat, a més de ser molt ràpid, causa un gran dany.
  • Ice Make: Ice Wall- L'usuari emet una ràfega gelada de les seves mans, semblant a una xarxa de pesca que atrapa i congela al seu oponent.
  • Ice Make: Stairs- Millorat per Ice Make: Geyser (Nomes surt al anime).
  • Ice Make: Grappling Hook- Crea 2 garfis de quatre puntes amb cadenes de gel.
  • Ice Make: Death Scythe- Crea una dalla gegant de gel, que una vegada en l'aire.
  • Ice Make: Fulla de Gel- Dansa de Set Corts.(Després de fer una espasa de gel).

UrEdit

  • Ice Make: Escut- Crea un gran escut de gel molt útil per defensar pel fet que pot protegir tot el cos.
  • Ice Make: Closca Gelat- Crea una cuirassa de gel que tanca el rival eternament
  • Ice Make: Cama- Crea una cama feta pel gel
  • Ice Make: Jardí de les Roses- Crea grans roses amb espines.

Lyon BastiaEdit

  • Ice Make: Escut Closca- Crea una cúpula de la meitat de gel per protegir-se dels atacs enemicsIce .
  • Ice Make: Drac de Neu- Crea un drac de gel que es precipita contra el seu enemic i l'esclafa.
  • Ice Make: Àguila- Crea diverses àguiles que volen al seu enemic i copejar
  • Ice Make: Tigre de Neu- Crea un tigre fet de gel que poden córrer i mossegar al seu objectiu.
  • Ice Make: Llop- Crea una mà amb el gel en forma de cap de llop i ataca a l'enemic.
  • Ice Make: Eriçó- Cobreix el seu cos amb pics de gel a la forma d'un eriçó per protegir-se.
  • Ice Make: Ales- Crear ales fetes pel gel.

Ultear MilkovichEdit

  • Ice Make: Corona de Roses- Crea grans roses amb espines.
  • Ice Make: Florir- Crear flors de gel amb espines

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori