FANDOM

Mato cara.png
Felicitats! Aquest és l'article destacat número 5
Els usuaris han escollit Gray Fullbuster/Personalitat i Relacions com un article destacat.
Serei-O.jpg

Gray Fullbuster

En Gray

Canvia a: Manga
Informació
Nom japonès グレイ・フルバスター
Nom anglès Gray Fullbuster
Nom català Gray Fullbuster
Primera aparició Capítol 2

Episodi 2

Organització
  • Fairy Tail
  • Avatar (abans)
  • Màgia
  • Ice Make
  • Màgia de Gel
  • Demon Slayer de Gel
  • Família Ur (Mestra)
    Equip Equip d'en Natsu (abans)
    Doblatge japonès Yuuichi Nakamura
    Doblatge anglès Newton Pittman

    PersonalitatEdit

    En Gray Fullbuster té una personalitat relaxada, però sovint pot ser seriós, quan el moment ho requereix. Ell i en Natsu tenen una rivalitat amistosa, i molt sovint pot haver-hi lluita entre si, verbal o física. En Gray era molt obstinat i imprudent quan era més jove. Amb el temps, ha assolit una actitud més cautelosa frent la vida, i s'ocupa dels problemes amb atenció. Ell està molt preocupat pels seus companys, és molt honest als amics i verdaderament fiel a l'aliança, mai els defreudaria. Però tendeix a parlar malament de tant en tant. Té el costum de treures la roba en els moments més inapropiats, inconcientment. Això es deu els entrenaments de amb la Ur.

    RelacionsEdit

    La Famila d'en Gray nomes es coneix la seva mestra Ur, els seus pares van morir en un atac del Deliora.

    FamiliaEdit

    Nom Relació Episodi que es coneixen
    Ur Ès la mestre d'en gray que li va ensenyar tots els atacs de Ice Make. I ara es un dels millors mags del atac Ice Make.

    Capitol 28

    Episodi 11

    Gremi de Fairy TailEdit

    Nom Relació Episodi que es coneixen
    Natsu Dragoneel

    És membre del seu mateix gremi, amb en Gray tenen una rivalitat amistosa, i ben sovint lluiten entre si, verbal o físicament.

    Episodi 1

    Capítol 1

    Lucy Heartfilia

    La Lucy i en Gray són bons amics i membres d'un mateix equip. Ell es preocupa molt per la Lucy, anant tant lluny dient que preferiria morir abans de què li passés alguna cosa a ella. Per la seva banda, la Lucy és molesta per el seu hàbit d'entrar a casa seva sense roba. Quan Bessons va copiar a en Gray, no només copia el físic i l'habilitat, sinó també els pensaments, va dir el següent:

    ·És acabada d'arribar al gremi.

    ·Sembla molt molt bonica.

    ·Poseeix certa habilitat.

    ·És Maga Celestial.

    Episodi 2

    Capítol 2

    Erza Scarlet En Gray, com gairabé tots els membres del gremi tem a la poderosa Erza, tot i que de petit, ell i en Natsu sempre la desafiaven. Tot i això, són molt bons amics i en Gray és capaç de arriscar la seva vida per salvar-la.

    Episodi 5

    Capítol 5

    Més wikis de Wikia.

    Wiki aleatori