FANDOM

Mato cara.png
Felicitats! Aquest és l'article destacat número 5
Els usuaris han escollit Gray Fullbuster/Màgia i Habilitats com un article destacat.
Serei-O.jpg

Gray Fullbuster

En Gray

Canvia a: Manga
Informació
Nom japonès グレイ・フルバスター
Nom anglès Gray Fullbuster
Nom català Gray Fullbuster
Primera aparició Capítol 2

Episodi 2

Organització
  • Fairy Tail
  • Avatar (abans)
  • Màgia
  • Ice Make
  • Màgia de Gel
  • Demon Slayer de Gel
  • Família Ur (Mestra)
    Equip Equip d'en Natsu (abans)
    Doblatge japonès Yuuichi Nakamura
    Doblatge anglès Newton Pittman

    MàgiesEdit

    La Màgia d'en Gray ès l'Ice Make li va ensenyar la Ur la seva entrenadora va apendre a fer moltes coses i tots els atacs que sabia la Ur.

    • Ice Make: Llança - Crea llançes de gel
    • Ice Make: Escut- Crea escuts de gel molt ùtil per defendarse degut a que pot protegir tot el cos.
    • Ice Make: Martell- Crea un martell de gel es facil de esquibar pero es molt poderos si et toca
    • Ice Make: Pis- Crea superfices per congelar les terres.
    • Ice Make: Fletxes- Crea un arc de gel les felches van a molta potensia
    • Ice Make: Destral de combat- Crea un destral de gel per al combat cos a cos i la llança girant al seu voltant.
    • Ice Make: Espasa- Crea una espasa. La més resistents a l'Espasa des que Què una normal.
    • Ice Make: Geyser- Crea llança des de terra una sèrie de gegants pilars de gel que pot ferir greument el rival.Es una de la mes poderosa-Ice Make: Canó- Crea un gran canó gèlid que dispara una potent ràfega glacial.
    • Ice Make: Presó- Crea una presó de gel amb el qual pot tancar al seu oponent, la qual és bastant dura i difícil de trencar.
    • Ice Make: Paret- Aquesta tècnica crea un enorme i massís mur de gel que atura el trajecte dels oponents.
    • Ice Make: Escala- Crea una escala de gel en l'aire per arribar a llocs inaccessibles.
    • Ice Make: Barranc- Variant de la tècnica anterior, només que aquesta vegada crea un tobogan lliscant de gel per baixar.
    • Ice Make: Ninot- Crea una còpia de si mateix composta de gel.
    • Ice Make: Platerets- Crea uns punys de gel que surten de sòl i impacten amb força en l'oponent.
    • Ice Make: Vent de Gel- Crea un disc giratori de gel que és llançat a gran velocitat, a més de ser molt ràpid, causa un gran dany.
    • Ice Make: Paret de Gel- L'usuari emet una ràfega gelada de les seves mans, semblant a una xarxa de pesca que atrapa i congela al seu rival.
    • Ice Make: Escales- Millorat per Ice Make: Geyser (Nomes surt al anime).
    • Ice Make: Ganxo- Crea 2 garfis de quatre puntes amb cadenes de gel.
    • Ice Make: Dalla Mortal- Crea una dalla gegant de gel, que una vegada en l'aire.
    • Ice Make: Fulla de Gel- Dansa de Set Corts.(Després de fer una espasa de gel).

    Més wikis de Wikia.

    Wiki aleatori