FANDOM

Grandeeney.PNG
Grandeeney (グランディーネ, Gurandīne): És una dragona coneguda com el Drac del Cel i mare adoptiva de la Wendy Marvell.

Personalitat Edit

Sembla gaudir molestant a les persones amb les seves àrees sensibles. Ella no té por de fer que altres dracs s'enfadin al parlar-los de temes delicats per a ells. Malgrat tot, ha demostrat preocupar-se molt per Wendy, deixant-li uns encanteris a Porlyusica ja a l'any X791, perquè se'ls donés a ella, ja que en el seu moment no va aconseguir ensenyar-los.

Història Edit

Passat Edit

Grandeeney Wendy Anime.png

En un moment de la seva vida es va trobar i va criar a una nena humana que es deia Wendy Marvell. Grandine va ensenyar a la Wendy a fer servir la màgia de Dragon Slayer i una mica de màgia de curació. No obstant això, en el 7-7-X777 Grandine va desaparèixer, com els altres dracs per raons desconegudes i va deixar a la Wendy altra vegada òrfena.

Saga de la Torre del Cel Edit

Els esdeveniments tenen lloc en la Saga de la Torre del Cel en el manga, però al anime, això va pasar en la Saga d'en Laxus.

675px-Grandine and igneel.jpg

Després de la batalla, Grandine entra en una regió volcànica per parlar amb el drac de foc, Igneel. Ella comença a burlar-se el fill adoptiu de Igneel, Natsu Dragneel, fins al punt en que pel que sembla ho amenaça. En sentir això, Igneel li ordena que deixi de ficar-se en els assumptes dels humans, enfadant encara més. No obstant això abans de marxar, diu que tant de bo en Natsu porti una relació més amistosa amb la Wendy Marvell, a diferència de l'tipus d '"amistat" que porta amb el fill adoptiu d'en Metalicana, en Gajeel Redfox. També esmenta el nom de Zeref, però al final diu que el deixarà per més endavant i que espera veure a Igneel en el banquet.

Grandeney torna.png

Saga de Tàrtaros Edit

Grandeeney apareix volant a una gran velocitat al mateix temps que ho fan els dracs dels Dragon Slayer, tots aquests amb l'objectiu de destruir la gran quantitat de bombes Face que havien estat activades i estaven esborrant la màgia de tot el continent, per després reunir-se amb els mags de Fairy Tail que estan sorpresos per la seva sobtada aparició.

Màgia i Habilitats Edit

-Forma de Llum: Com es a mostrat, la Grandeeney pot tranformarse en una orbe de llum per a la comunicació amb altres dracs com es mostra quan parla amb Igneel.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori