FANDOM

Mato cara.png
Felicitats! Aquest és l'article destacat número 6
Els usuaris han escollit Gajeel Redfox/Personalitat i Relacions com un article destacat.
Serei-O.jpg

Gajeel Redfox

Gajeel anime.png

Canvia a: Manga
Informació
Nom japonès ガジル レッド フォックス
Nom anglès Gajeel Redfox
Nom català Gajeel Redfox
Primera aparició Capítol 47

Episodi 21

Organització
  • Consell Màgic-unitat de detencions forçoses (abans)
  • Fairy Tail
  • Phantom Lord (abans)
  • Raven Tail (espia)
  • Màgia Drac Slayer de ferro
    Família Metalicana (pare adoptiu)
    Doblatge japonès Wataru Hatano
    Doblatge anglès David Wald

    PersonalitatEdit

    Al principi de la sèrie es veu el costat més fosc d'en Gajeel; menysprea Fairy Tail i tot allò relacionat amb ell, i considera que el seu gremi (Phantom Lord) és el millor. No conté les seves emocions ni la seva ira, arribant a a tractar els membres del seu gremi com escombraries, que fa que el seu comportament recordi al d'en Laxus. En Natsu el menysprea, tot i que durant la seva lluita destaca el seu poder. No dubta en fer mal a les dones, i diu que s'hauria d'estar preparat per tot quan s'uneix a un gremi màgic.

    Quan s'inscriu a Fairy Tail, la seva personalitat canvia completament. Defensa que necessita feina i no vol confraternitzar amb ningú, però es comporta completament al revés. Canta a l'escenari, no ataca a Shadow Gear quan aquests l'ataquen, i fins i tot els defensa de la ira d'en Laxus. Arriba a lluitar amb en Natsu contra en Laxus, i demostra que es pot empassar el seu orgull i ressentiment i aliar-se amb en Natsu contra un enemic comú.

    Gajeel i Pantherlily.png

    En Gajeel i en Pantherlily

    Quan la Wendy i la Charle s'uneixen a Fairy Tail, es comença a preguntar perquè és el'únic Dragon Slayer que no té gat, i comença a buscar-ne un, demostrant que es sent sol per no tenir amics entre el gremi. Al conèixer en Pantherlily, decideix que aquest es convertirà en el seu company, i al veure que aquest ha tornat a la terra juntament amb els altres Exceed, es mostra molt content.

    És algú molt competitiu, i sempre s'està comparant amb els altres membres del gremi, com en Natsu i en Gray; després de que en Pantherlily tornés a Earthland, desafia a en Natsu i la Wendy a enfrontar els seus gats, volent demostrar que el seu és millor.

    Més wikis de Wikia.

    Wiki aleatori