Wikia

FairytailCatalà

Home

206pàgines en
aquest wiki
Discussió0
Benvinguts
Aquesta és el wiki de Fairy Tail en català, on podràs trobar tot tipus d'informació d'aquest manga en català. El wiki és lliure, i no es necessita cap permís per crear articles, o sigui que si voleu canviar alguna cosa, ho podeu fer sense problemes.

Per qualsevol informació podeu consultar a l'apartat Ajuda de la comunitat, o podeu contactar amb qualsevol dels administradors principals d'aquest wiki.

Esperem que aquest wiki sigui de gran utilitat!!

Portada.jpg
Mag del mes
Mavis Vermillion anime.png

La Mavis Vermillion (メイビス・ヴァーミリオン, Meibisu Vāmirion) va ser la primera mestre de Fairy Tail i la fundadora d'aquest gremi, juntament amb en Yury Dreyar, en Precht Gaebolg i ...

Què està passant?

Capítol 268: Els nois de l'equip BEdit

Veure més

Episodi 116: Esperit de GelEdit

Veure més

Anime en Català
De moment, encara no s'ha doblat la sèrie en aquest idioma. La televisió que s'ocupa d'emetre els animes, 3XL, no ha informat que tinguin previst doblar-los, però que tot pot ser. Si hi ha algun canvi del tema, n'informarem.
Personatges protagonistes

Enquesta del mes
Aquesta enquesta s'anirà canviant cada cert temps, per saber l'opinió dels usuaris i els visitants
Quin és el teu membre preferit de les Nou Portes del Diable?
 
1
 
1
 
10
 
1
 
0
 
2
 
1
 
0
 
0

L'enquesta va ser creada el 11:43 ago 15, 2014, i fins ara 16 persones han votat.
L'informació

A part de fer nosaltres els articles, si es necessari, agafem petites coses o fotos d'altres wikis per millorar el contingut del wiki.

  • Fairy Tail Wiki en Castellà Des d'aquesta pàgina agafem principalment informació dels personatges.
  • Fairy Tail Wiki English En aquest wiki agafem sobretot fotografies i, si és molt necessari, traduim els seus articles al nostre idioma mer millorar-los.

PD: Sempre s'intenta agafar el mínim de textos possibles d'altres wikis, perquè volem un wiki completament nova i gens repetida.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori