FANDOM

ARTICLE SENSE ACABAR
Aquest article està sent editat per l'Usuari:barret-de-palla. Així que avisa'l abans si vas a editar l'article...
Els Esperits |
Espíritus Celestiales.jpg
Celestials (星 霊 Seirei) són uns sers màgics que provenen del seu propi univers, el Món Celestial. Només hi ha una manera d'invocar-los i només unes quantes persones ho poden fer, que són els mags d'Esperits Celestials. Per invocar-los, el mag ha d'agafar una de les seves claus i amb ella obrir una porta a l'aire, que fa que els esperits pugin arribar. Cada Esperit té una clau diferent i es divideixen en dos grups: Les Claus Platejades són les claus més comunes i normalment no estan fetes per anar a lluitar en una batalla. En canvi, les Claus Daurades són unes claus molt extranyes i difícils d'aconseguir, i són molt bones durant les batalles. Aquestes calus només són 12 ja que estan inspirades a les constelacions del Zodíac.

Contracte i normesEdit

Quan els mags obren les portes amb les claus celestials per primera vegada, ell i l'Esperit Celestial han de fer un contracte molt important indicant els dies en que l'Esperit pot venir a ajudar la maga. Tot i sem
200px-Contrato.jpg
blar una tonteria, aquest procediment és sagrat i com va dir la Lucy Heartfilia: "Les promese ho són tot per a nosaltres, per el que no hi ha cap forma de trencar-la". Apart de els dies, el mag també haurà de cridar-los depenent de les necessitats del esperit. P
200px-Contrato Roto.jpg
er exemple, si vols cridar l'Aquarius ho has de fer aprop del mar peruqè pugui utilitzar el seu poder. Aquests contractes només podran ser tancats si es deten o es mor el mag amb qui l'ha fet.

En el cas dels Esperits també han de completar un seguit de normes proposades pel rei del món celestial: el Rei Esperit Celestial. La norma més important i que mai un esperit no ha de complir és matar el seu invocador. Si es així, el rei farà que aquest esperit no pugui tornar al món celestial i, com que a la terra no ón immortals, es moririen al cap d'un temps.

Claus dauradesEdit

Són unes claus de color daurat i que representen els 12 signes del Zodíac. Al contrari de les platejades, les daurades són molt poc comunes, i en tot el món només hi ha 12 d'elles. Aquestes tenen un gran poder màgic i són molt eficaces a les batalles.

Les claus daurades que s'han mostrat fins al moment al Manga són:

Claus platejadesEdit

Són unes claus de color platejat i molt comunes i nombroses, però a la sèrie només n'han sortit sis:

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori