FANDOM

Mato cara.png
Felicitats! Aquest és l'article destacat número 4
Els usuaris han escollit Erza Scarlet/Màgia i Habilitats com un article destacat.
Serei-O.jpg

Erza Scarlet

L'Erza Scarlet

Canvia a: Manga
Informació
Nom japonès エルザ・スカーレット
Nom anglès Erza Scarlet
Nom català Erza Scarlet
Primera aparició Capítol 10

Episodi 5

Organització Fairy Tail (mestre)
Màgia Re-Equipar

Espases Màgiques

Família Desconeguts
Equip Equip d'en Natsu
Doblatge japonès Sayaka Ohara
Doblatge anglès Colleen Clinkenbeard

L'Erza Scarlet és una de les persones més fortes de Fairy Tail, que va arribar a ser de Clase S amb només 15, sent la més jove del gremi d'aconseguir-ho.

Màgia de re-equipament Edit

Re-equiparEdit

Es un tipus de màgia de invocació que utilitza Erza Scarlet per canviar d'arma i armadura en qualsevol moment de la lluita. Erza es pot comprar qualsevol pesa de roba, arma, o armadura i desprès canviarsela al instant usant màgia de re-equipement. Per aconseguir-ho guarda els objectes en una dimensió diferent i aleshores els tele-transporta a la dimensió on es trobi. Tot hi que pot semblar una màgia no gaire forta a primera vista, la tècnica de Erza Scarlett amb les armes, sumada a la col·lecció superexotica d'armes i armadures que posseeix, la converteix en la millor maga del gremi Fary Tail i li dona el sobrenom de Titania. L'única maga de classe S a part de Erza es Mirajane Strauss.

Armadures i robesEdit

  • Armadura de Heart Kreuz (Hāto Kurosu no Yoroi): Es l'armadura que utilitza per defecte.
  • Roba de Yuen: Posseeix propietats elàstiques que permeten un major estirament.
  • Armadura d'Ales Negres (Kureha no Yoroi): Aquesta armadura et permet volar a distancies curtes, cosa que augmenta la capacitat ofensiva.
  • Armadura del Cel (Tenrin no Yoroi): Es una de les armadures més utilitzades, dóna la capacitat de volar distancies curtes i augmenta el nombre d'espases que pot invocar simultàniament Erza. Es una armadura tant ofensiva com defensiva.
  • Roba Simple: Elimina tot tipus de defensa per basar-se en l'atac. Augmenta la rapidesa i agilitat del que la porta.
  • Armadura de l'Emperadriu del Foc (Entei no Yoroi): Es una armadura especial que li permet protegir-se del foc. Molt usada per defensar-se dels atacs incondicionals d'en Natsu.
  • Armadura del Purgatori (Rengoku no Yoroi): És, segons Erza, la segona armadura més forta del seu repertori. Te un aspecte demoníac destacable.
  • Armadura de l'Emperadriu de l'Aigua : Es una armadura que la protegeix de l'aigua. Utilitzada quan s'enfronta a Juvia a l'examen d'accés a nivell S.

Erza posseeix moltes altres armadures i robes variades, se'n desconeix la quantitat. Sobretot perquè de tan en tan en va afegint més a la col·lecció.

ArmesEdit

Erza usa les combinacions d'armes que més s'adaptin a cada armadura. Per exemple, usa l'espasa de foc para a l'armadura de l'emperadriu del foc. Pot fer les combinacions d'armes i armadures que li semblin més aptes per a cada moment. El nombre d'armes que pot invocar Erza simultàniament arriba a les 200 amb l'ajuda de l'armadura del cel.

Curiositats Edit

  • Pot convertir la seva roba en un pijama, roba d'obrer, un vestit...

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori