FANDOM

Erigor
260px-Eligor.png
Informació
Nom japonès エリ ゴール
Nom anglès Erigor
Nom català Erigor
Primera aparició Episodi 5; Capítol 11
Organització Eisenwald (abans)
Màgia Màgia del vent
Família Desconegut
Equip Desconegut
Doblatge japonès Kōichi Tōchika
Doblatge anglès No doblat

L'Erigor (エリ ゴール, Erigōru) va ser el membre més fort del gremi obscur Eisenwald i el principal antagonista de la Saga de la flauta Lullaby. Fa servir la màgia del vent, o sigui que té grans avantatges a l'hora de lluitar contra en Natsu. El seu sobrenom és "Shinigami".

Aparença Edit

L'Erigol és un home alt amb els cabells platejats, de punta i uns quants tirats endavant. Té una petita marca negre sota els seus dos ulls. És un noi molt musculós que l'afavoreix a l'hora de lluitar. Porta tatuat una sèrie de signes blaus al llarg de tot el seu cos. És d'estil gòtic.

Do duu samarretsa, i porta unes peces de roba esparracades semblants a una faldilla, lligats amb una cinta blanca. Duu una bufanda negra al coll, unes benes blanques a 'avantbraç amb uns guants negres i unes xancles. Sempre porta una dalla enorme que utilitza com a arma.

Personalitat Edit

Ell és un home molt cruel i que ha dut a terme una gran quantitat d'assassinats, tot i que el consell màgic li havia prohibit totalment. Ell odia els gremis legals, dient que l'únic que hi pot haver són els gremis obscurs. No té gens de preocupació davant dels seus companys de gremi i no l'importa la seva salut. Té tendència a cridar els seus enemics d'una manera arrogant dient-los "mosques", i en el cas de els mestres dels gremis legals "vells".

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori