FANDOM

Llibre d'END.jpg

E.N.D. (END, イーエヌディー, Ī En Dī) o Etherias Natsu Dragneel (エーテリアス ナツ・ドラグニル, Ēteriasu Natsu Doraguniru) és un Etherias, el Dimoni més fort creat per Zeref, així com a mestre del gremi Tàrtaros. Ell va ser el creador de les Malediccions.

Aparença Edit

No se sap res al respecte sobre l'aparença demoníaca d'END ja que es requereix del llibre de END per despertar-lo.

Història Edit

Passat Edit

Fa quatre-cents anys, Zeref crec a END en un intent de ressuscitar al seu germà petit, Natsu Dragneel.

END, és el dimoni més fort i més terrible que va néixer dels Llibres de Zeref, va lluitar contra Igneel en una batalla en la qual el drac no va poder matar el dimoni. En algun moment, el Etherias va formar el gremi fosc Tàrtars, sent ell, el mestre de dit gremi.

Saga de Tàrtaros Edit

Amb E.N.D. en un estat latent, els dimonis de Tártaros tracten de despertar al seu Mestre de gremi amb l'aniquilació del poder màgic del món i la recopilació del poder de Maledicció per tornar al costat del seu creador Zeref.

Després de la destrucció de Face, Kyouka informa això a Mard Geer, que sosté i protegeix el llibre de END, i li sol·licita que es despertin al seu mestre, només perquè li diguessin que hi ha massa poder màgic present en el món perquè END pugui ressuscitar.

Finalment, en Natsu i en Gray detenen la resurrecció de END, però en un altre lloc Zeref afirma que Natsu Dragneel és END

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori