FANDOM

Dimaria Yesta
La Dimaria Yesta
Informació
Nom japonès ディマリア・イエスタ (Dimaria Iesuta)
Sobrenom Princesa Guerrera (戦妃, Senki)
Primera aparició Capítol 443 (silueta); Capítol 445 (real)
Organització Dotze Spriggan; Alvarez
Equip Dotze Spriggan
La Dimaria Yesta (ディマリア・イエスタ, Dimaria Iesuta), coneguda com a Princesa Guerrera (戦妃 Senki), és un membre dels Dotze Spriggan, els mags més poderosos de l'Imperi d'Alvarez sota les ordres d'en Zeref.

Aparença Edit

És una noia alta (una mica més alta que l'Azeal), amb els cabells rossos per sobre les espatlles, porta un collarí de tela marró amb les vores daurades, un braç daurat d'armadura al braç dret. També porta un top marró, una canellera del mateix color al braç esquerre i una decoració amb el disseny d'una ala al colze esquerre. Duu uns pantalons cenyits per sobre els genolls de línies verticals de dos colors, i una jaqueta fosca a la cintura, amb una vora d'un color clar i unes pues al canell. Duu el símbol d'Alvarez a la cama esquerra.

Història Edit

Saga de l'Imperi Alvarez Edit

Quan en Zeref arriba a palau a Vistarion, el rep juntament amb l'Azeal alegrement, fent que l'Invel els reprovi aquest comportament, dient que han de tractar l'emperador amb respecte, però en Zeref el disculpa. Quan en Yajeel demana a l'emperador una audiència amb en Makarov, marxa de la sala juntament amb l'Imber, la Dimaria, l'August i en Yajeel.

Navegació Edit

Alvarez
Membres
Emperador: Zeref
Ministeri: Yajeel
Equips
Spriggan Dotze: God Serena  • Brandish μ  • Invel  • Dimaria Yesta  • Azeal Lamur  • August
Esquadró Brandish: Brandish μ (líder)  • Marin Hollow

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori