FANDOM

August
L'August
Informació
Nom japonès オーガスト (Ōgasuto)
Sobrenom Rei Màgic (魔導王, Madō Ō)
Primera aparició Capítol 443 (silueta); Capítol 445 (real)
Organització Dotze Spriggan; Alvarez
Equip Dotze Spriggan
L'August (オーガスト, Ōgasuto), conegut com a Rei Màgic (魔導王, Madō Ō), és un ancià membre dels Dotze Spriggan.

Aparença Edit

És un home gran, amb els cabells, la barba i el bigoti llargs i blancs i arrugues a la cara. Duu una roba d'un color clar que arriba per sota dels genolls, lligada a la cintura amb un cinturó trenat, amb unes mànigues amples. Porta una capa fosca amb el símbol d'Alvarez a l'esquena i unes punxes darrere del cap, subjectada amb una tela clara lligada amb un clip rodó a la dreta.

Personalitat Edit

És un home respectuós, sobretot amb el seu líder Zeref, a qui anomena "Majestat". També és bastant enigmàtic, donant consells savis als seus companys; es preocupa molt per aquests, dient que és dolorós perdre'n.

Habilitats i Poders Edit

  • Barrera Màgica: es sap que pot crear una barrera màgic prou resistent com per aguantar l'impacte d'un llamp d'en Laxus, que segons l'August hagués pogut matar l'Azeal.

Història Edit

Saga de l'Imperi Alvarez Edit

Mentre en Zeref està parlant amb l'Invel, l'Azeal i la Dimaria, l'August arriba i pregunta a l'emperador si ha descobert alguna cosa sobre Ragnarok, i en Zeref respon que es coneix com a Festival del Rei del Drac a Ishgal.

Quan en Laxus arriba per salvar els mags de Fairy Tail, llença un gran llamp contra l'Azeal; quan desapareixen els mags d'Ishgal, es revela que l'August ha protegit l'Azeal amb algun tipus de barrera. L'Azeal li pregunta havia sigut ell qui havia posat una barrera, i l'August li contesta que és dolorós perdre un aliat. L'Azeal, en resposta, li pregunta si insinua que aquell llamp l'hagués matat, i fa callar l'ancià anomenant-lo senil.

Navegació Edit

Alvarez
Membres
Emperador: Zeref
Ministeri: Yajeel
Equips
Spriggan Dotze: God Serena  • Brandish μ  • Invel  • Dimaria Yesta  • Azeal Lamur  • August
Esquadró Brandish: Brandish μ (líder)  • Marin Hollow

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori