FANDOM

Abel
L'Abel
Informació
Nom japonès アベル (Aberu)
Nom anglès Abel
Nom català Abel
Primera aparició Capítol 424
Organització Avatar
Màgia Ushi no Koku Mairi
L'Abel (アベル, Aberu) és un membre del culte a les Arts Fosques Avatar.

Aparença Edit

L'Abel és una persona petita, amb la pell de color blanc, un nas gros, rodó i vermell i uns rombes també vermells al voltant dels ulls. Duu un turbant de color groc i negre al cap sobre una cinta blanca. Duu un jersei blau amb taques negres, i una bufanda verda al voltant del coll.

Història Edit

Saga d'Avatar Edit

Quan tots els membres d'Avatar estan reunits, ell est troba allà per escoltar el discurs de l'Arlock amb els altres membres. [1]

Natsu derrota Kain.png

EN Natsu derrota en Kain

Mentre els seus companys es pregunten com ha aconseguit el Consell assabentar-se de la seva existència, ell diu que mentre es pugui divertir no li importa; com els seus companys, es sorprèn quan en Gray diu que busca el llibre d'END. [2].

Quan en Natsu, en Happy i la Lucy entren a la seu d'Avatar, l'Abel comenta que li sembla interessant, i va allà a veure que passa. Quan hi arriba, pregunta a en Natsu si allò que fa és divertit; quan la Lucy i en Happy veuen que porta en Mr. Cursey a les mans, l'Abel diu que el va rebre d'un membre de Grimoire Heart, i diu que el món està ple de màgies interessants. Quan intenta utilitzar la seva màgia, en Natsu es mou darrere seu i el deixa estès a terra d'un cop al cap. [3].

Després del combat entre en Natsu i en Gray, mentre aquest parla amb la Lucy, apareix la Mary, que immobilitza la Lucy amb la seva màgia, i aprofitant la distracció, ell connecta en Happy amb en Mr. Cursey, fent que no es pugui moure, mentre en Goumon agafa en Natsu i la Virgo[4].

Referències Edit

  1. Fairy Tail Manga- Capítol 424
  2. Fairy Tail Manga- Capítol 426
  3. Fairy Tail Manga- Capítol 427
  4. Fairy Tail Manga- Capítol 428

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori